zondag 13 juli 2014

Get Ready With Me!

Het is weer zondag dus tijd voor een video! Vandaag heb ik een get ready with me video. 

In deze video laat ik jullie zien hoe ik mij klaarmaak in de ochtend. zoals je kunt zien douch ik vandaag niet. Ik doe dat niet elke dag. 


Producten

In de video staat dat de producten in de beschrijving staan maar ik zet ze in dit artikel. Laten we beginnen:

Haar serum: Wella, New Wave  gloss serum
Dagcrème: Venus, Day & Night cream
Handcrème: Yves Rocher, Organic Arnica handcrème
BB-cream: Catrice, BB Allround Foundation, 010 light beige
Poeder: Cartice, All Matt Plus powder, 010 transparent
Wenkbrauw borsteltje: Hema 
Oogschaduw: Essence, All About Nude, 01 Nude
Kwastje: Hema, Eyeshadow brush & smudge 256
Mascara: Miss Sporty, Fabulous Lash, Curved Brush mascara
Blush, Highlighter, Bronzer: Hema, Highlighting Bronzing powder, 27
Lippen: Yves Rocher, Framboise labello




Geen opmerkingen:

Een reactie posten