zondag 3 augustus 2014

Gemiste video's.

Héhé lang niet gezien. En ja mocht je het afvragen, ja ik leef nog!

Waarom kwamen er geen artikelen online?

Nou dat zal ik eens vertellen. Op Woensdag 23 Juli kwam ik terug van vakantie. Ik ben naar Engeland geweest. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al van de video van vorige week zondag. Toen we weer thuis kwamen was ik best moe van de vakantie. Ook zat het weer niet echt mee. Met dit warme weer heb ik vaak hoofdpijn. Ik vind dit weer heerlijk maar ik kan er gewoon niet goed tegen. 

Welke video's hebben we gemist?


De eerste video is een OOTD. Nummer 8 deze keer. Deze outfit is simpel maar toch heel leuk en geschikt voor veel soorten weersomstandigheden.


Op zondag kwam er een video online waarin ik laat zien wat ik meenam op vakantie naar Engeland qua beauty en verzorgingsproducten.

Op woensdag zou eigenlijk een OOTD online komen maar we hadden problemen. In de video leg ik alles uit.

En vandaag kwam er een Back To School shoplog online van de hema en ik denk dat dat verder ook geen uitleg nodig heeft. 

Binnenkort komt er een artikel online met mijn upload dagen en meer informatie.

byee











Geen opmerkingen:

Een reactie posten