maandag 13 oktober 2014

Dairy van september

Heyy allemaal. Mijn dairy is een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Ik ga jullie vertellen wat ik in september allemaal heb gedaan. 


Zoals jullie denk ik wel weten ben ik van 8 t/m 12 september naar Parijs geweest. Ik ga hier niet al te ver op in want ik heb er ook al een soort verslag van gemaakt. Wel wil ik nog even zeggen dat ik het echt echt echt heel erg leuk vond. 

Op zondag 14 september ging ik met eva afspreken om bij te kletsen over onze schoolreis. Eva is naar Kopenhagen geweest. Ook had ik mijn camera meegenomen en hebben we wat mooie foto's gemaakt. 




Het was echt heel gezellig!


Ook heb ik deze maand de lego weer eens van zolder gehaald. Het is echt leuk! Ik heb een 3 in 1 bouwpaket. 


Dit is een van de huizen die je ermee kan bouwen. 

Ook is een van mijn favoriete televisie programma's weer begonnen. Strictley Come Dancing in Engeland. 

ook zijn mijn vader en ik afgelopen maand begonnen met een fotocursus. Meer ga ik hier niet over zeggen. Hier komt nog een apart artikel over. 


Deze maand was niet heel bijzonder. De volgende komt op de eerste van de maand online!X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten