vrijdag 17 oktober 2014

Mijn favoriete winkels

Laatst deelde ik met jullie een lijstje met mijn favoriete YouTubers. Ik dacht laat ik dit vaker doen maar dan met onderwerpen. Dus vandaag ga ik het met jullie hebben over mijn favoriete winkels. Deze keer heb ik gekozen voor 5 winkels. Uit elke soort categorie één. Er zijn misschien nog wel meer categorieën maar ik heb er vijf gekozen. 



Kleding

Iedereen is natuurlijk gek op shoppen. Vooral kleding. Nou ja niet iedereen, maar ik in ieder geval wel! Veel mensen vinden winkels als de Primark, een Only of een Vero Moda echt hun favoriete winkel. Bij mij is dat de Sting. Ten eerste vind ik de prijs kwaliteit verhouding heel goed. Ik draag nu nog steeds kleding dat ik een jaar geleden heb gekocht en het is nog steeds mooi. Ook vind ik het heel erg leuk dat ze er verschillende stijlen hebben. Voor iedereen wat dus eigenlijk. Ik zelf vind Miss America, Anti Blue, TwentyThree en Bien Blue heel erg leuk. Ook zijn zij anders dan een H&M en een Only. Ze gaan wel echt mee met de tijd alleen dan anders. Bij H&M bijvoorbeeld heb je veel wit, zwart en andere kleuren die niet echt staan voor mensen zoals ik. Ook vind ik hun kleding niet altijd leuk. Bij Sting kan ik eigenlijk altijd wel slagen!

Interieur

Ikzelf ben gek op interieur. Mijn favoriete winkel is dan ook wel de IKEA. Je kan er echt alles krijgen voor in je slaapkamer, huis, badkamer, keuken en zelfs voor je zolder. Ik vind eigenlijk alles heel erg leuk. Voor wie mijn roomtour hebben gezien en een beetje weten wat er bij IKEA te koop is hebben wel gezien dat veel van die winkel komt. Mijn bed, bureau, lampen, spiegelkast en nog genoeg kleine dingen. 

Make-up en verzorging

Oke ik ga nu een beetje smokkelen. Voor deze categorie heb ik er twee. Het Kruidvat en de Yves Rocher. Ik ben op beide winkels dol. De Yves Rocher is wel een stuk duurder maar de meeste producten zijn dat wel echt waard. Het Kruidvat is gewoon super betaalbaar en je hebt er alles. Make-up van Catrice en Essence, Haarproducten, Verzorgingsproducten. Echt alles. 

Eten

Deze categorie vind ik ook wel heel leuk. Ik hou wel van lekker eten maar gezond vind ik ook niet erg. De supermarkt ik voor mij dan ook een grote vriend. De Albert Heijn en de Jumbo zijn mijn twee favorieten. 

Van alles en nog wat

Oké dit klinkt misschien een beetje vaag maar hiermee bedoel ik een winkel waar je alles kan krijgen. Kleding, Make-up, eten, schoolspullen, enz, enz. De enige echte HEMA. Ik ben er echt dol op. Als ik iets nodig heb dan denk ik altijd direct: verkoopt HEMA dit? HEMA is betaalbaar en de meeste kwaliteit is gewoon super. En oh ja wat ook een voordeel is elke stad heeft wel een HEMA!

Nou ik hoop dat jullie dit leuk vinden en er misschien nog wat aan hebben. Ik zie jullie morgen weer X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten