zondag 25 januari 2015

Gast blogger!!


Vandaag i.p.v. een video een ander artikel waar ik echt, maar dan ook echt, super enthousiast over ben! Ik zou het super leuk vinden als er wat andere bloggers een stukje zouden schrijven voor mijn blog! Lees hieronder meer info
 Oké, je hebt verder geklikt. Super! Dit zou dus kunnen betekenen dat je het leuk lijkt?!   

Wat is de bedoeling?

Nou de bedoeling is dat je een artikel gaat schrijven voor mijn blog, maar dat was al wel duidelijk denk ik. Hihi. Je mag zelf weten wat je doet. Het mag een review, OOTD of iets heel anders zijn. Wees creatief. Ik zal zorgen dat je wel goed vermeld wordt in het artikel zodat bezoekers ook door kunnen klikken naar jou blog! 

Eisen

Ik heb niet echt eisen voor het artikel. Je moet het alleen zelf hebben geschreven en er moeten een paar foto's bij. Meer niet! 



Dus lijkt je het leuk om voor een keer gastblogger te zijn? Stuur dan even een mailtje naar emmablogt@hotmail.com (met je blog erbij) en dan neem ik verder contact met je op! 

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten