zaterdag 17 januari 2015

Mini shoplog!





 Ik ben vandaag even de stad in geweest met Eva. Het was heel erg gezellig en natuurlijk kocht ik ook wel wat. Dit laat is jullie vandaag zien. Het is echt niet veel en de foto's zijn ook niet geweldig. Het is namelijk al donker. Ook weet ik veel prijzen niet meer. Sorry daarvoor. 





Als eerste kocht ik bij de Op=Op twee haarproducten. Een masker voor mijn haar van Andrelon en een Herbal Essences conditioner. Ik ga ze allebei testen voor jullie!

Ook ging ik naar de tuinen en kocht ik pure Tea Tree olie. Ik had hier al heel veel over gehoord en wilde het zelf ook eens testen! Deze is van dr. organic.



 Als laatste ging ik naar de Kruidvat. Is het trouwens de of het Kruidvat. Volgens mij kan ik beter zeggen ... naar Kruidvat. Maarja, daar gaat het hier niet om. Ik kocht een Batiste droogshampoo. Deze heb ik al eerder gehad en vind hem echt heel erg fijn. Willen jullie hier een review van zien? 
Daarna gingen we door naar het make-up schap. Ik kocht als eerste een lipstick van Essence in nummer 14. Ook nam ik de all about matt poeder mee. Mijn Catrice poeder is bijna op. En ik wou wel eens wat ander proberen. 


Ook nam ik nog deze highlighter mee van MUA. Deze is zoo mooi. Hier komt zeker een review van online binnenkort. 

Dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
X





1 opmerking: