woensdag 1 april 2015

Opgemaakt #2

Ik heb vandaag weer eens een artikel voor jullie. Namelijk een opgemaakt artikel! Ik heb een voorjaarsschoonmaak gedaan. Dus het bakje was weer lekker vol. Let's get started! 





Als eerste maakte ik deze douchegel op van de Yves Rocher. Dit was een limited edition van de kerst. Hij was heerlijk. 


Als tweede deze scrub voor je lichaam. Ook heerlijk. De nieuwe wordt alweer met veel liefde gebruikt. 


Ik maak elke maand wel een droogshampoo op van Batiste. Ik vind ze prettig in gebruik. Maar ik ga binnenkort denk ik een keer die van Andrelon of Aussie gebruiken. 


Deze conditioner heb ik super lang gebruikt. Ik was er alleen niet heel erg tevreden meer over. Door de olie had ik het gevoel dat mijn haar heel snel vet werd. Ik gebruik er nu eentje van Herbel Essence. 


Ook maakte ik, zoals altijd, een tube op van de pure system reiniger van de Yves Rocher. Ik gebruik dit met veel liefde. Maar helaas. Ik vind weer iets fijn en het wordt weer uit de winkels gehaald. Heel erg jammer. Dus ik moet maar weer opzoek naar iets anders. 


Ik doe eigenlijk nooit een masker. Maar soms heeft mijn huid het echt even nodig. Ik had deze gekregen op mijn verjaardag van Maaike en ik heb ze met veel liefde gebruikt. Ik vond ze erg fijn. Er zaten trouwens twee verschillende in. 


Dit stond al jaren in mijn kast. Ik wou het elke keer niet weg gooien omdat het zo lekker ruikt. Dit was namelijk mijn allereerste parfum. Deze ruikt naar zoete appeltjes. Het andere is een anti-klit spray. Die ook weer heerlijk ruikt. 


Over dit product was is best tevreden. Het is namelijk een nagellak remover van de HEMA. Hier zit een sponsje in waarmee je nagels dan schoonmaakt. Maar na een paar maanden moet je het gewoon weggooien. Het is dan gewoon niet zo fris meer.


En als laatste een hele hoop make-up dat ook allemaal de prullenbak in gaat. Een heleboel dingen zijn niet meer goed of zijn gewoon slecht van kwaliteit. 

Dit was het voor deze keer. Wat hebben jullie de laatste tijd opgemaakt?

X

1 opmerking:

  1. Ik gebruik altijd de droogshampoo van andrelon en af en toe ook van kruidvat huismerk. Die zijn ook erg fijn en een stukje goedkoper. Ze ruiken wel wat minder lekker, haha.

    BeantwoordenVerwijderen