zaterdag 18 april 2015

Spring has Sprung Tag!


De lente is volop aan de gang. En ik zag bij een heleboel bloggers de Spring has Sprung tag voorbij komen. Ik vond het een hele leuke tag dus ik ga hem vandaag voor jullie invullen!


Naar welke lente trends kijk je het meeste uit?
Ik weet niet of het echt een trend is, maar ik vind het altijd super leuk als iedereen weer meer kleur draagt. Dan ziet alles er gewoon weer wat vrolijker uit! 

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Ik heb hier echt heel erg lang over na moeten denken, maar ik denk dat het mijn nieuwe spijkerbroek is. Ik heb hem twee weken geleden gekocht. Het is een Tommy Hilfiger broek in het model Sophie. Hij zit echt zo lekker. Ik vind het leuk om hem te combineren met een shirt en een vestje. 

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
Ik vind het super leuk om naar buiten te gaan om foto´s te maken, af te spreken met vriendinnen of winkelen. Ook ben ik laatst naar Slagharen geweest met Sanne, Maaike en Kim. 

Wat is je favoriete lente lipkleur?
Ik denk dat dat een roze kleur is. Niet te fel maar iets voor elke dag. Dan kom ik uit op een kleurtje van KIKO. Nummer 911. 


Wat is je favoriete lente nagellak?
Ik draag niet zo vaak nagellak maar voor in de lente vind ik pastelkleurtjes wel super leuk. 

Wat is je favoriete lentekleur in het algemeen?
Ik heb niet echt een favoriete kleur. Ik vind pastel en vel gekleurde dingen gewoon echt een lente en zomer gevoel geven!

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Ik drink echt nooit Starbucks. Maar ik heb even opgezocht wat ze allemaal hebben en ik denk dat ik voor de caramel frappuccino zou gaan. 


Merk je dat je meer kleur gaat dragen als het lente is?
Nou nee. Eigenlijk niet. Ik draag altijd al best veel kleur. Wel heb ik minder zin in mijn saaie grijze vesten. 

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Ik denk in het mooie weer. En het gevoel dat de zomer er ook al weer aan komt!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je de tag ook wil doen neem hem dan gerust over. En waar heb jij het meeste zin in als de lente begint?
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten