vrijdag 29 augustus 2014

Een verhaaltje over mijn favoriete schrijfster

Normaal ben ik niet zo van het lezen van boeken. Tijdschriften en blog's vind ik heel leuk maar boeken.... Nee! Ik zag (al een hele tijd geleden) in een video van Sabrina (alwaysxbeyourself) een boek. Glazuur. 3 weken later kom ik bij de bieb om een boek op te halen voor een boekverslag. En ik zie daar Glazuur liggen en neem hem mee naar huis. Na een week of twee had ik het boek uit. Er was een hele nieuwe wereld voor mij open gegaan. Ik had een schrijfster ontdenkt waar ik helemaal enthousiast over was. Lisette Jonkman

Over Lisette 


Dit is Lisette. Ze is geboren op 16 juli 1988, ze is nu dus 26 jaar.  Ze heeft inmiddels 3 boeken geschreven en een paar korte verhalen en is bezig met de vierde! 

Dit zijn haar 3 boeken



Zelf heb ik al Glazuur en Verkikkerd gelezen. Wat ik zo leuk aan haar vindt is dat ze in de ik persoon schrijft. Haar personages hebben hele leuke gedachtes. Ook zit er veel humor in. 

Haar boeken zijn dus echt een aanrader. 

Ik spreek jullie morgen weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten