donderdag 28 augustus 2014

OOTD: Back To School

Het is voor mij alweer meer dan een week geleden. Ik ging weer terug naar school. Ik zit nu in HavoT(echnasium) 3. Met kerst zit ik alweer op de helft van mijn middelbareschooltijd. Wat gaat de tijd toch snel. Maar goed. Ik ging dus op dinsdag 19 augustus back to school. En vandaag deel ik mijn outfit met jullie!


De outfit

Dit is de outfit. Niet te warm en niet te fris. De outfit paste niet echt bij het weer. Het is namelijk best een zomerse outfit, maar dat maakt mij niet uit. Perfect voor het weer van nu!














Dit is het bloesje, hij komt van de Bershka. Daaronder draag ik een licht roze hemdje van de Hema






Dit is een van mijn favoriete broek. Hij komt van de pieces en hij is highwaisted met een rist achterop.


Bij deze outfit draag ik mijn ballerina's van de van Haren


Als accesoires zijn mijn Fossil horloge, een paar oorbellen en mijn ketting uit Engeland. Ook droeg ik een ring. Mijn tas is van SuperTrash 


De make-up heb ik simpel gehouden. Ik droeg een oogschaduw van Essence uit het all about nude palette. Daarbij de Essence get BIG lashes mascara. Ook droeg ik deze prachtige lipstick die ook van Essence is.  Het is 07 Natrual Beauty. Er komt nog een review van. 


Dit was mijn OOTD van de eerste schooldag. Zijn jullie alweer naar school? Laat het weten!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten