dinsdag 19 augustus 2014

Planning!

Hallo allemaal. Zoals ik jullie heb belooft ga ik bloggen. Ik weet het, ik heb gezegd dat ik er on de vakantie mee bezig zou. En dat heb ik ook gedaan. Alleen je zal nu denken, maar Emma er is niks online gekomen. Dat komt omdat vanaf maandag 25 augustus er ook echt artikelen online komen. In de vakantie heb ik van alles voorbereid zodat ik het goed kan combineren met school. Oke laten we beginnen. 

Op de volgende dagen kun je het volgende verwachten:

Maandag: Let´s get personal.
Hierbij kun je op de eerste maandag van de maand een dairy verwachten van de maand daarvoor. Verder komen er wat persoonlijke tags en andere persoonlijke dingen

Dinsdag: Beauty artikel.
Op dinsdag komt er een beauty artikel online. Daarbij moet je denken aan reviews en looks en alles wat met beauty te maken heeft.

Woensdag: Video
Op woensdag komt er een video online. Dit kan gaan over van alles en nog wat.

Donderdag: Fashion artikel.
Je kunt  een OOTD, een shoplog in artikel vorm of andere dingen die met fashion te maken hebben.

Vrijdag: Extra video of een lifestyle artikel.
Op deze dag kan het wat verschillen. De ene keer komt er een artikel online wat met lifestyle te maken heeft of een extra video. Laat je elke vrijdag maar verrassen. 

Zaterdag: Random dagje
Wat er op zaterdag online komt is waarschijnlijk een beetje random. Niet iets uit één categorie. 

Zondag: Video
Op zondag komt er zoals het altijd al was een video online.


Oohja, elk artikel probeer ik om 06.00 online te hebben. 

Ik hoop dat jullie deze planning een beetje leuk vinden. Hebben jullie nog dingen die jullie willen zien. Laat het dan hieronder achter! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten