maandag 25 augustus 2014

TMI Tag!

Ik dacht misschien is het leuk als jullie, mijn lezers, mij een beetje beter leren kennen. De TMI (To Much Information) tag leek mij hier wel geschikt voor. Ik heb al een hele tijd geleden dit ook een video vorm gedaan. Ik heb het alleen nooit geüpload omdat ik er niet tevreden mee was. In artikel vorm is het denk ik wat makkelijker. Als jullie het leuk vinden dat ik vaker een tag doe in artikel vorm laat het dan weten. 
Oké laten we maar snel gaan beginnen want het zijn 50 vragen en ik ga ze allemaal behandelen. 



De tag!

1. Wat draag je?
dezelfde outfit als in mijn Get Ready With Me video (link naar de video ...)
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja!
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nope, ik heb nog nooit een realtie gehad. Ik ben happy singel zeg ik altijd maar!
4. Hoe lang ben je?
Ongeveer 1.80.
5. Hoeveel weeg je?
Rond de 62 kilo, klinkt zwaar, maar voor mijn lengte is het perfect.
6. Heb je tattoo’s?
Nee.
7. Heb je piercings?
Ik heb gaatjes in mijn oren maar dat is het enige.
De oorbellen die ik bijna elke dag draag.
8. OTP?
Wat is een OTP?
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Euuh... Kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.
10. Wat is je favoriete serie?
The Big Bang Theory.
11. Wat is je favoriete band?
Ik heb niet echt een favoriet. 
12. Wat mis je?
Ik mis Engeland.
13. Wat is je favoriete liedje?
Ik kan niet kiezen, maar ik vind het hele album van Ed Sheeran, X helemaal geweldig!
14. Hoe oud ben je?
Net 14. Ik was op 15 augustus jarig!
15. Wat is je sterrenbeeld?
Leeuw.
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Humor, zorgzaam en zelfverzekerd.
17. Wat is je favoriete quote?
Be yourself, live is to short to be anyone else.
18. Wat is je favoriete acteur?
Jim Parsons, hij speelt Sheldon in de Big Bang Theory en hij is echt GE-WEL-DIG! Ook heeft hij al een aantal Oscars gewonnen. 
Dit is hem!
19. Wat is je favoriete kleur?
Alle tinten roze en licht blauw.
20. Harde muziek of zachte muziek?
Ik heb een voorkeur voor een zacht volume.
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik ga naar mijn kamer en ga op bed liggen met een deken over.
22. Hoe lang douche je?
Dat verschilt. Soms 5 minuten maar ik douche liever een kwartier.
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
30 Minuten tot een uur.
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee.
25. Wat is een turn-on?
26. Wat vind je een afknapper?
Sokken in zandalen!
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik keek al een lange tijd YT video's en ik dacht laat ik het zelf ook gaan doen. 
28. Heb je angsten?
Ja, ik heb hoogtevrees, in dichte dingen heb ik er niet zo last van maar ik scheet hem echt in het reuzenrad in slagharen. Maar misschien had je dat al gezien in een vlog.
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik was een uurtje of twee geleden heel melig en ik kreeg uiteindelijk de slappe lag en moest gewoon janken van het lachen.
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren nog tegen mijn ouders.
31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Het is de naam van mijn blog.
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Verkikkerd van Liset Jonkman, al haar boeken zijn echt een aanrader.
De cover van Verkikkerd
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Ik kijk niet veel series. Ik heb mijn eigen tv-zender en dat is YouTube!
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met mijn ouders
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat was een bericht naar mijn vader.
36. Wat is je favoriete eten?
Laat ik het lekker breed nemen, Italiaans. Vooral het eten bij Carluccio's (Italiaans restaurant in Engeland) is héérijk!
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Naar Amerika, Australië en naar Engeland.
38. De laatste plaats waar je was?
Den Ham 
39. Heb je een crush?
Nee, niet echt.
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Kan ik me niet herinneren.
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Beledigd zijn is een keuze. (Voor wie Verkikkerd heeft gelezen snapt dit)
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik vind de Red Band magische mix heerlijk!
43. Welke instrumenten speel je?
Ik zing. Mijn stem is mijn instrument. Ik ben een strotspeler
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn Fossil horloge.
Mijn Fossil horloge
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Dans, Jazz dance en musicaldans.
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Frozen, Let It Go.
47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik gebruik geen openingszinnen.
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee.
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Maandag met Eva. We hebben wat OOTD's gefilmd. Eva is net als Maaike een goede cameravrouw!
50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen de hem ook wil doen.


Bedankt voor het lezen van mijn eerste echt artikel. Ik spreek jullie morgen weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten