maandag 29 september 2014

Mijn favorite youtubers!

Zoals de meest van jullie wel weten maak ik zelf naast blogpost ook nog YouTube video's. En ook ik heb zo mijn favoriete YouTubers. Vandaag deel ik deze met jullie. 

Ik kijk het meest naar Nederlands YouTubers. Maar ook wel naar Engelse of Amerikaanse. Vlogs vindt ik heel leuk. Vooral dagelijkse vlogs. Soms denk ik er wel over na om ook dagelijks te gaan vloggen. Maar mijn leven is gewoon niet interessant genoeg. Laat ik maar beginnen met mijn lijst. En oohja het staat niet op volgorde. 



Nederlandse YouTubers

Ellis is een hele leuke meid die je elke keer weer meneemt in je leven. Ze zeikt vooral over alles wat verpest is in het leven. Ik vind haar geweldig!

vlogsbyrhoda
Rhoda is een student uit Rotterdam die op haar tweede kanaal elke dag vlogt. Haar vlogs zijn altijd lekker lang en heel leuk om te kijken. Ze heeft iets meer dan 500 abbonees maar ze verdient echt veel meer. 

KiwiVlogs
Iedereen kent Kiwi intussen wel denk ik. Ze vlogt ook dagenlijks. Het is niet elke dag een kijkje in haar leven, soms ook een tag of een andere leuke video. 

EnzoKnol
Enzo is ook iemand die iedereen kent. Het is echt een toffe gast. Hij maakt van alles mee in zijn leven en deelt dat op zijn YouTubekanaal. Ook maakt hij gamevideo's waar ik persoonlijk niet zo fan van ben. 

Femme is het YouTubekanaal van MaschaSharonManonCharlotte en Jiami. Hier maken ze elke werkdag een video. Super leuk!

Furtjuh
Rutger is gewoon....PERFECT. Ik ben niet verliefd op hem ofzo maar zijn video's zijn echt geweldig!!!

Vera maakt hele leuke video's over beauty. Ze is voor mij een hele grote inspiratiebron. 
Willemijn en Martine zijn toch wel echt de toppers. Ik vind ze geweldig. Ze zijn gewoon zo leuk. Ik zou ze heel graag een keer willen ontmoeten. 

Buitenlands YouTubers

PlanetGabb
PlanetGabb is het vlog kanaal van velvetgh0st. Daar maakt ze o.a. video's over beauty, fashion en lifestyle. Op haar vlogkanaal vlogt ze regelmatig. Ik vind het heel inspirerend. 

essiebutton
Estee is ook geweldig. Ze maakt gewoon hele leuke video's. Ook is ze heel origineel. 

Zoella
Zoella is ook geweldig om naar te kijken. Lekker gek. Zeker 1 van mijn favoriete Youtubers. 

Ik hoop dat jullie nu wat nieuwe YouTubers hebben ontdekt. Laat hieronder weten wie jullie nog niet kenden!
X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten