dinsdag 30 september 2014

Yves Rocher Pure System lijn

Ik heb, net als veel van jullie (denk ik), last van jeugdpuistjes en mee-eters. Ik heb een lijn ontdekt van de Yves Rocher en het verminderd mijn puistjes echt. Het heet Pure System. De producten zijn niet heel budget maar ook niet high-end. 


Ze zijn te herkennen aan de blauw met witte verpakkingen.
Je hebt meerdere producten van deze lijn:  

  • Neutraliserende pads , €12,90
  • Zuiverende lotion, €8,90
  • een masker €9,90
  • Reinigings gel €9,90
  • Verzorgende crème €10,90
Zelf gebruik ik de reinigings gel en de verzorgende crème.




De producten zelf

Ik gebruikte al een tijdje de crème. Eigenlijk een best lang tijdje. Ik had het gevoel dat het wel werkte maar niet optimaal. Toen dacht ik van laat ik ook eens een ander product uit de lijn aanschaffen. Misschien werkt het dan beter. Nou zo gezegd zo gedaan. Ik schafte de reinigingsgel aan. Dit werkte na twee weken al duidelijk beter. Ik ben heel blij dat ik dit heb gevonden. 

De gel

De gel is eigenlijk een soort van lichte scrub. Er zitten kleine reinigende bolletjes in. De kleur is oranje. Als je de gel met een washandje weer van je gezicht afhaalt wordt het washandje ook helemaal oranje. Het werkt heel fijn. Ik gebruik het meestal 's ochtends. Dit is de manier hoe ik mijn gezicht was. 


 De crème



De crème is eigenlijk een soort dagcrème. Ik gebruik het niet als dagcrème want voor mijn huid hydrateert het niet genoeg. De crème is wel wat meer vloeibaar. Het smeert fijn uit en trekt snel in. Ik gebruik het alleen op de plekken waar ik wat puistjes heb zitten. 

Eindconclusie


Mijn mening over deze producten is heel positief. Ik vind het top spul. Zeker een aanrader als je ook last hebt van jeugdpuistjes. 


XX


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten