maandag 1 september 2014

Mijn zondag

Heey allemaal. Het is vandaag maandag en ik had geen idee wat voor artikel ik moest maken voor vandaag. Maar ik heb wat bedacht. Gisteren ben ik samen met mijn ouders een dagje weg geweest. Wil je weten wat we allemaal hebben gedaan? Lees dan snel verder!


In de ochtend kwam er om 6 uur(!) al een video online, hierin leg ik alles uit over mijn nieuwe camera en waarom ik een tijdje afwezig was. 


Rond 09.00 vertrokken wij naar Amsterdam. We stapten uit bij Amsterdam-Zuid. En liepen naar de Amsterdam EXPO. Daar is momenteel een tentoonstelling genaamd The Art Of The Brick. Allemaal kunst van LEGO. 
Het was leuk! Daarna zijn we naar Almere gegaan en hebben we wat geshopt.
Ik zocht een vervanger voor mijn favoriete broek. Ik heb eruit gescheurd. Gelukkig vond ik een broek bij Primark. Op het kaartje stond dat hij 13 euro was maar bij de kassa was hij nog maar 5! Mijn hoor je niet klagen. 
Ook kocht ik een dungeree (ik denk dat het zo heet) en een dikke zachte ´panty´. Nouja panty kun je het niet noemen wat hij is zo dik!



 Ook kocht ik iets waar ik heel blij mee ben. Het is mijn eerste Blond Amsterdam mok. Ik ben gek op Blond Amsterdam. Ik ben nu al gewoon bezig met mijn uitzet! Hahaha. Dit is de I love London mok. Hij is HUGE. Er past een halve liter thee in!


In de avond zijn we nog uiteten geweest bij een buffetrestaurant in de buurt. Het was heerlijk. 

Ik spreek jullie morgen weer X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten