dinsdag 2 september 2014

Mijn dagelijkse make-up bakje

Ik gebruik elke dag wel make-up. De ene dag is het alleen mascara, concealer en een lipgloss. Maar ik vind het ook leuk om mij op te maken met meer producten. Ik heb een everyday make-up bakje en die ga ik vandaag met jullie delen.

Dit is mijn everyday make-up bakje

En dit zit er allemaal in
Dit gebruik ik natuurlijk niet elke dag. Er zitten veel lipproducten in. Ook twee concealers. Een foundation en een BB-cream. Ook zitten er een paar kwasten in. Ik ga het nu onderverdelen in categorieën en dan ga ik vertellen wat ik gebruik en wat ik er van vind. 

Voor de make-up

Voordat ik make-up aanbreng reinig ik mijn gezicht altijd goed. Ook breng ik altijd een dagcrème aan. 

De basis

We beginnen natuurlijk met de basis. 
Ik gebruik elke dag concealer. De Hide the Blemisg Concealer van Rimmel vind ik heel fijn. Ook gebruik ik graag De Allroud Concealer van Catrice


Verder gebruik ik met het warme weer mijn favoriete BB-cream, namelijk de BB Allroud Foundation van Catrice die helaas uit het assortiment is. 


Maar met het slechte weer van de laatste tijd pak ik toch sneller weer mijn All Matt plus ,die ook van Catrice is, erbij. 


Daarna poeder ik het geheel af met mijn All Matt plus poeder. En ik heb al de bodem geraakt!


De ogen

Daarna ga ik verder met de ogen. Voordat ik mijn oogschaduw aanbreng vind ik het fijn om een oogschaduwbasis aan te brengen. Ik momenteel gebruik ik deze van Essence. Het is de I love stage eyeshadow base. 



Ik gebruik graag het All about Nude pallette van Essence. Er zitten ook al dikke deuken in. Ook is de tekst er al helemaal af. 


Wat een prachtige kleuren

Swatch!


Daarna gebruik ik mascara. Deze mascara gebruik ik nu een tijdje en ik ben er hel erg tevreden over. Dit is de Essence Get BIG Lashes mascara

Blush, Bronzer en Highlighter

Voor deze drie dingen gebruik ik één product. Het is de highlighting bronze powder van HEMA. Het geeft niet een hele opvallende kleur. Het ziet er gewoon natuurlijk uit!


Lippen

En dan als laatste doe ik iets op mijn lippen. Ik heb 4 dingen waaruit ik elke morgen moet kiezen. En dat is niet altijd even gemakkelijk. 

Ik kan kiezen uit:
- Een rode lipgloss van de Yves Rocher
- Een my lips but better lipstick. Dit is een lipstick van Essence in 07 natural beauty
- Een Labello met een zacht roze kleurtje. Ook deze is van de Yves Rocher
- En een lipgloss van Miss sporty

Tools

Ook gebruik ik natuurlijk wat tools. De wimperkruller komt van de Primark en de rest van de kwasten komen van de HEMA.


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden. Morgen weer een super leuke video! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten