donderdag 4 september 2014

De schoolfotograaf....

Elk jaar weer. In de eerste weken van school komt de schoolfotograaf langs. Vandaag dus ook. En sorry ik moet hier even het een en ander over kwijt. 

1. Bij mij in de 2e klas hadden we de schoolfotograaf na GYM. Sorry hoor maar dat is echt niet leuk. Je haar is helemaal verwaaid, net als je make-up. Ook heb je een ontzettend rood en bezweet gezicht. Kortom alleen maar nadelen. 

2. De schoolfotograaf gaat bij ons volgens mij door tot het 7e uur. Dat uur eindigt bij ons om 14.45. Na een lange dag school ziet je gezicht er ook niet meer heel geweldig uit.

3. De schoolfotograven zelf zijn soms ook zooo apart. Vorig jaar was het erger dan dit jaar. Dit jaar waren ze best aardig. Maar ooh wat kan ik mij soms ergeren aan die fotograaf. En ik weet natuurlijk best wel, ze willen de perfecte foto. Maar wij zijn geen kleuters van 3 meer die lachen om kinderachtige grapjes.

4. Naast de 'verkeerde' klasgenoot staan. Wij moeten ook elk jaar op de groepsfoto. Ik sta nu al twee jaar naast een klasgenoot van mij die elke keer weer die fotograaf aan het afzeiken is. hahahah. Jongen je verpest mijn lach! 

5. De stress voor de schoolfoto. Bij ons in de klas zitten er maar 4 meiden van de 19. Maar alsnog. Het ging zo:
"Zit mijn haar wel goed?"
"Wie heeft er mascara?"
"Waar is mijn lipstick?"
"Kan het zo?" 
Enz.

Oke dit was het over de schoolfoto. bedankt dat je naar mijn gezeur wou luisteren X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten