zondag 7 september 2014

Mini shoplog

Oke, eigenlijk had dit gisteren online moeten komen. Maar ik ga morgen naar Parijs met school en ben het hele weekend al druk met de voorbereidingen daarvan. 
Maar ik ben vrijdag nog even met Maaike en Sanne in de stad geweest en heb nog wat dingen gekocht. 

dit is alles


Bij de prijs mepper heb ik een nieuwe droogshampoo gekocht voor 1,50.
Ook kocht ik een nagellakje van Essence en een blush van Catrice voor samen 1 euro


Bij het Kruidvat kocht ik nog een wenkbrauw setje. deze koste 5 euro. 



Ook ging ik nog  naar de Etos waar ik deze twee producten van Garnier kocht. Ik was hier heel erg benieuwd naar. Er is nu een actie van 1 + 1 gratis. Ook had ik nog een cadeau kaart dus ik hoefde niks af te rekenen. 


okee dit was het. Sorry dat er geen video is. Ik spreek jullie de volgende keer weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten