dinsdag 23 september 2014

Revieuw Essence XXXL Longlasting lipgloss

Ik liep al een hele tijd geleden in de Kruidvat. Ik zag deze lipgloss liggen en ik dacht laat ik hem meenemen om te testen. Ook was ik wel heel nieuwsgierig hoe nude mij zou staan. Ik heb hem getest en ik ga er nu mijn mening over geven.  





Dit is dan de lipgloss. Het is de essence XXXL longlasting lipgloss in de kleur 05 Velvet Rose en hij moet een mat effect hebben.

De lipgloss zelf

Het lip product zelf is vrij dik, zoals je van een lipgloss gewend bent, alleen hij is niet 'jelly' en hij is niet licht transpirant van kleur. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat hij mat is. De nude kleur vind ik heel mooi. Alleen ik ben er nog niet zo zeker van of het mij wel staat. Wat vinden jullie?
Swatch!

Op je lippen

Het aanbrengen gaat prima. Alleen moet je wel heel goed de lipgloss verdelen ander ga je dat zien. Ook vind ik dat hij echt heel erg in de lijntjes gaat zitten. Van een paar meter afstand zie je dat niet maar van dichtbij wel en dat is echt niet mooi. De geur is ook heel lekker. Het ruikt lekker zoet naar spekkies. In de lipgloss zit 4,5 ml en kost  2,39.


Mooi gezicht ook #not



Op deze foto is het niet echt duidelijk dat hij in de lijntjes gaat zitten

Ook vind ik de applicator niet echt heel fijn. Het lijkt of hij is de stop wordt platgedrukt. Ik krijg hem dan ook moeilijk uit de huls 




De applicator


Al met al ben ik niet heel tevreden met deze lipgloss. Ik moet denk ik nog gewoon wennen aan de kleur. Maar dat hij zo in de lijntjes gaat zitten vind ik echt niet mooi. Ik verwacht dat andere kleuren beter zullen zijn. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten