zaterdag 4 oktober 2014

Een aantal redenen om naar de UK te gaan

Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op de UK. Volgens mij gaan mensen sneller naar Frankrijk, Italië of Spanje op vakantie. Ik ga vandaag jullie vertellen waarom Engeland, Wales en Schotland ook heel leuk zijn. Let's get started!


1. Het is heel verschillend. In het noorden van Engeland is het landschap bijvoorbeeld anders dan in het zuiden van Engeland. 

2. Er zijn, net als in Frankrijk enzo, veel dingen te doen. Musea tot pretparken. Het is er allemaal. 

3. Je zit sneller in zuid Engeland dan in het noorden van Italië! Het is wel een hele reis. maar het is het waard. 

4. London (ja ik schrijf het altijd op z'n Engels) is natuurlijk de mooiste stad van Europa. Ik ben er in ieder ge val gek op!

5. Ook is de bevolking heel aardig. In de supermarkt aan de kassa wordt gevraagd hoe het met je gaat. Het is ook een heel gastvrij land. 

6. Je spreekt waarschijnlijk ook de taal. Dat is ook één van de dingen die ik zo fijn vind. 

7. Voor tropisch weer hoef je helemaal niet naar Zuid-Frankrijk. Waar wij dit jaar zaten groeide palmbomen!

Nou dit was het wel weer. Ik hoop dat ik je wat redenen heb gegeven om je ouders over te halen om volgend jaar naar Engeland te gaan. X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten