donderdag 2 oktober 2014

Outfit voor een lui dagje thuis

Iedereen heeft wel eens zo'n dagje. Bij mij is het meestal op zondag. Ik doe dan geen moeite om er helemaal tip top uit te zien. Maar toch wil ik klaar zijn zodat ik direct naar buiten kan, mocht ik dat willen. Hierbij mijn outfit voor een luie dag. 



De outfit!

Zoals ik net ook al zei doe ik vaak niet veel moeite om er een beetje goed uit te zien. Af en toe loop ik de hele dag in mijn joggingsbroek. Maar meestal doe ik wel de moeite om een broek, T-shirt en een vestje uit de kast te pakken. 




Dit is de outfit. Mijn broek van de Primark. Een wit shirtje van de Only en een vest van de Piecces. Het vest lijkt oranje maar is koraal. Lekker simpel dus. 




Met mijn haar doe ik ook niks speciaals. Gewoon een alledaagse knot. 
Mijn make-up doe ik wel. Alleen als ik ga filmen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten