maandag 3 november 2014

Dairy Oktober

Het lijkt niet zo lang geleden dat ik de vorige dairy schreef. Maar de maand is weer voorbij gevlogen. Wat gaat de tijd toch snel. Ik heb deze maand een heleboel leuke dingen gedaan die ik met jullie wil delen. 





Als eerste ging ik met mijn moeder op 3 oktober naar de taart en trends beurs in Appeldoorn. Dit was de derde keer dat we heen gingen. Het was leuker dan vorig jaar. 

Op 9 oktober was bij mij op school de podiumavond. Sanne, twee docenten en ik deden een dansact. We deden docenten moves na. Het was echt heel leuk! 

Mijn opa was op 13 oktober jarig. Daarom gingen we de dag daarvoor bowlen met de hele familie


Op 14 oktober ging ik met mijn moeder winkelen in Utrecht. Hiervan hebben jullie de shoplog al kunnen zien. 

Verder was het die week vakantie in het noorden. Ik heb gelogeerd met Maaike en ik ben naar de kapper geweest. Er is ongeveer 10 cm af!

Mini staartje!

Wat jullie natuurlijk ook in mijn shoplog konden zien was mijn nieuwe telefoon. Ik ben er echt heel blij mee. Binnenkort doe ik een what's on my phone video!




Ook zijn we nog mijn opa & oma uiteten geweest in Heerenveen. Ik maakt nog wat mooie foto's bij het stadhuis. 


Op de laatste dag van oktober heb ik mijn blog aangepast. Ik wou een nieuwe lay-out en het wat proffesioneler aanpassen. Ik heb gekozen om het rustig te houden en niet te veel poes pas te gebruiken. Ik heb gekozen voor de kleuren wit, zwart en mintgroen. Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe lay-out!



Dit was het weer voor deze maand. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik zie jullie volgende maand weer met een nieuwe dairy

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten