dinsdag 4 november 2014

Review Ganier producten



De producten van Garnier zijn de laatste tijd heel populair. Ook is de kwaliteit van de producten goed. Maar er zit dan natuurlijk wel een prijskaartje aan. Het is geen high-end maar zeker niet budget. Ik had voor mijn verjaardag een cadeaubon van de etos gekregen. Er was een 1+1 gratis actie. Ik ging naar de etos en kocht voor de helft van de prijs deze twee producten. En met de cadeaukaart hoefde ik niks te betalen! Vandaag deel ik mijn mening met jullie. 



Micellaire water

Als eerste pakte ik het micellaire water uit de schappen. Dit was natuurlijk het gene waarvoor ik eigenlijk heen ging. Het is eigenlijk een soort van reinigingswater die vuildeeltjes kan verwijderen. Perfect voor het verwijderen van je make-up. Het verzacht je huid. Er zitten weinig ingrediënten in. Ook geen parfum, parabenen en alcohol.  En dat merk ik zeker op mijn houd. Het reageert er goed op!
Meestal breng ik het gewoon aan op een watje. En wrijf het dan over mijn gehele gezicht. Let op! Knijp niet te hard in de fles Dan stroomt alles er zo uit!


Voor het reinigen van je gezicht is het echt heel fijn. Heel zacht en hij haalt al je make-up eraf. Natuurlijk niet echt echt alles, maar wel 90 %. Ik gebruik het ook wel eens als ik geen make-up op heb gehad maar toch even voordat ik ga slapen mijn gezicht wil reinigen. Dat zie je ook wel aan het watje dat het er echt veel afhaalt. 

Op deze dag had ik geen make-up op

Het product kost 6,99. Het is een fles van 400 mililiter.  Dat vind ik het wel waard. Het is echt een top product. Zeker een aanrader. 

Tonic

Ik moest een tweede product kiezen. Ik koos voor deze tonic. Een tonic haalt de allerlaatste make-up restjes weg. Ook is het niet goed om (als je je make-up er hebt afgehaald met een reinigingsmelk) met nog melk op je gezicht direct een nachtcrème op te doen. Daarom haal je eerst met tonic je reinigingsmelk van je gezicht. Het werkt echt super fijn!
In deze tonic zitten ook geen parabenen. Hij is geschikt voor de gevoelige huidjes onder ons. Verder zit er kersen extract in (voor verzachting) en Moringa extract (voor de zuivering van je huid). 

Ik vind dat het echt een super fijne tonic is. Het haalt echt goed de laatste make-up resten van mijn gezicht. Ook merk ik echt dat het niet uitdrogend is voor mijn huid. 

Het product kost 4,59. Het zit in een flacon van 200 mililiter. Ik vind het echt een fijn product en ik ben blij dat ik het heb gekocht. 



Dit was mijn zeer positieve review over deze twee producten van Garnier. Wat is jullie ervaring met Garnier?

X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten