donderdag 6 november 2014

OOTD: New Items!



Ik vond het wel weer eens tijd voor een OOTD. Ik had een hele leuke outfit aan (vond ik zelf). Ik ging buiten foto's maken met mijn oma en dacht laat ik ook even wat foto's maken van mijn outfit. De foto's hebben jullie al kunnen zien in mijn dairy van maandag. Vandaag deel ik de outfit met jullie.




De outfit

Ik droeg een effen wit t-shirt van de ONLY. Daarop droeg ik mijn spijkerblousje van the Sting. 


Mijn broek vind ik geweldig. Ik was hier al zo lang naar op zoek! Hij zit lekker hoog en hij zit lekker strak, maar niet te.  Hij komt van de pieces. 



Ik droeg ook nog een sjaal omdat de outfit anders zo saai en effen was. Deze sjaal komt van de Primark maar ik geloof dat hij nu niet meer te koop is. 



Verder droeg ik hierbij mijn witte(!) adidas gympen. Ik heb ze nu anderhalf jaar en ze zijn nog steeds heel mooi. Ook zitten ze lekker hoog wat ik voor mijn zwakke enkels wel moet hebben. Ook paste de kleuren heel goed bij de outfit. 


Mijn make-up had ik simpel gehouden. Wel droeg ik een fel rode kleur van MUA(make-up acedemy) 




Dit was mijn outfit. Wat vonden jullie ervan? Laat het hieronder weten! 

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten