vrijdag 7 november 2014

Muziek top 10 #1






Ik ben, net als vele van jullie denk ik, dol op muziek. Er gaat geen dag voorbij dat ik geen muziek luister. Op school tijdens de les, tijdens het huiswerk maken en tijdens het lezen van een boek of een blog. Ook tijdens het editen en het blogpost's schrijven luister ik muziek. Ik beluister mijn muziek op Spotify of YouTube. 
Ik wil vanaf nu regelmatig een muziek top 10 maken. Niet elke maand maar gewoon af en toe. 


Dus vandaag deel ik mijn muziek top 10!

Ik wil er nog even bij zeggen dat dit niet op volgorde is. Het is namelijk heel moeilijk om te kiezen uit al deze leuke muziek. 


1. Shake it of- Taylor Swift. Een lekker swing nummer voor onder de douch.

2. Steal my girl- One Direction. Ik hoorde het nummer voor de eerste keer en wist gelijk dat het van 1D was! 

3. All about that bass- Meghan Trainor. Ik zag de parodie op musicstore. Ik vond het gelijk een leuk nummer. 

4. Superheroes- the Script. Ik hoorde het nummer op de radio en vond het echt een leuk nummer. Ook hier hoorde ik bijna direct dat het van the Script was. 

5. Bang Bang- Ariana Grande, Nicky Minaj & Jessie J. Ook dit ik weer een goed nummer voor onder de douch. 

6. Stay with me- Sam Smith. Een heel mooi nummer dat ook lang mooi blijft. Ook een geweldige stem. 

7. A sky full of stars- Coldplay. Sowieso is alle muziek van Coldplay goed. Dit is wel mijn favoriet!

8.  Animals- Maroon 5. Super leuk nummer. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. 

9. The Days- Avicii. Het is wel een typisch Avicii nummer. Maar wel echt leuk.

10.
Oké nu ga ik even smokkelen. Ik kies een heel album als nummer 10. Namelijk X van Ed Sheeran. Het album luister ik nu al heel lang en het verveelt gewoon niet. Zijn stem is top. De muziek. I love it!

Wat is jou top 10 muziek?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten