maandag 10 november 2014

25 Questions tag

Ik dacht laat ik weer eens een tag doen. Ik vind tags een hele leuke manier om iemand beter te leren kennen. Ook vind ik het leuk als jullie mij beter leren kennen. Al leer je hier denk ik niet heel veel van. De vragen zijn nog al random. Heb je een eigen blog. Neem de tag dan over!
Let's get started!



1. Heb je huisdieren?
Nope. Maar ik wil wel graag een poesje.

2. Noem 3 dingen die het dichtste bij je zijn.
Mijn bed, mijn telefoon en de laptop. 

3. Hoe is het weer nu. 
Voor een 2 november heerlijk weer!

4. Rij je? En zo ja heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ik ben 14 dus nee. 

5. Hoe laat was je vanochtend wakker
07.30

6. Wanneer heb je voor het laatste gedoucht?
Vanochtend nog. 

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

8. Wat staat er in je laatste sms'je?
Ik heb met mijn nieuwe telefoon nog nooit iemand een sms'je gestuurd. Tegenwoordig gaat alles via what's app.

9. Wat is je ringtone?
Standaard samsung ringtone. Niet heel bijzonder dus.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja. Ik ben in Engeland, Frankrijk, Denemarken, BelgiĆ«, Duitsland en Spanje geweest. 

11. Hou je van sushi?
Nee. Ik snap niet dat het zo gehypet is de laatste tijd. 

12. Waar doe je boodschappen?
Bij C1000.

13. Heb je ooit een medicijn geslikt om eerder in slaap te vallen?
Ja maar ik merkte geen verschil.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
0. 

15. Heb je een computer of een laptop?
Een ASUS laptop

16. Hoe oud wordt je op de volgende verjaardag?
15.

17. Draag je een bril of lezen?
Geen van bijde. 

18. Verf je je haar?
Nee. Ik ben blond van mezelf.

19. Wat ben je van plan vandaag te doen?
Leren......

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Vorige week. Maar waarom weet ik niet meer. 

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Salami, mozeralla, tonijn of ham. 

22. Eet je liever een hamburger of een cheesburger?
Een hamburger denk ik. 

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja met een slaapfeestje. We waren de volgende dag wel echt KAPOT!

24. Wat is de kleur van je ogen?
Blauw. 

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsie of coca cola?
Ja. We hebben altijd pepsie max maar dat vind ik echt niet lekker. 


Ik hoop dat jullie nu wat meer onnozele dingen over mij weten.  Wat moet ik nog van jou weten?

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten