dinsdag 11 november 2014

Review KIKO lipstick 911



In Parijs vond ik een kiko winkel. Ik was helemaal blij toen ik hem vond. Ik kon het natuurlijk ook niet laten om niets te kopen dus ik kocht een mooie lipstick. Een mooie roze kleur. En nu is het dan eindelijk tijd dat ik deze mooie lipstick voor jullie ga reviewen. 



Wat mij gelijk opviel waren de mooie zwarte hulzen, het ziet er heel chic uit maar de lipsticks kosten maar 3,90. Een beetje vergelijkbaar met Catrice en Essence. 



De lipstick is heel fijn. Hij glijd goed over je lippen. De lipstick geef redelijk wat kleur af, het kan beter. Als kleur op je lippen is het een mooie roze kleur. Echt iets voor elke dag. 



Ook blijft de lipstick best goed zitten. Wel moet je hem een paar keer bijwerken op een dag. Wat wel een nadeel is is dat het je lippen best uitdroogt. Je krijgt snel velletjes. 




De kleur is wel heel mooi. Gewoon een beetje roze. Eigenlijk een mylipsbutbetter kleurtje. 

                                     

Ik ben al met al best tevreden over deze lipstick. Zeker voor de prijs die ik ervoor betaalde. Ik ga zeker als ik weer eens een KIKO tegen kom meer producten kopen!

X






Geen opmerkingen:

Een reactie posten