dinsdag 30 december 2014

Dairy December



Hello peeps (of hoe je dat ook schrijft. Hihi). Long time no see..... Again. I'm so sorry. Ik had het druk met school. Ben een aantal dagen ziek geweest en ben ook heel veel niet thuis geweest. Dus vandaar. 

Normaal doe ik mijn dairy op de eerst maandag van de maand. Deze keer doe ik het op de laatste dinsdag. Omdat dit de laatste is van het jaar! Enjoy!

December was een feestmaand. Met kerst enz. 

Als eerste hadden we de laatste les van onze (mijn vader en ik) fotocursus. Onze laatste les was portret fotografie. Ik vond het heel erg leuk en interessant. We zijn naar buiten geweest. Ook hebben we voor een zwarte achtergrond met softboxen. 

Stomme plukjes...
Op de terugweg van een verjaardag een mooie zonsondergang



Ik ging hard tijdens wiskunde!



Tijdens O&O spotte we een mooie regenboog. En natuurlijk moesten we even een foto maken. 



In de vakantie speelde ik met mijn vader een potje monopoly. Dit was eens en nooit weer. Hij heeft mij dik ingemaakt... 

lekker op z'n kant... 
Ook logeerde ik met Maaike bij mijn opa en oma. Die vlog komt binnenkort nog online!

Ook vierde we natuurlijk kerst. ---->



Ik kreeg het beste kerst cadeau van mijn leven. Een boek van Lisette Jonkman!



Dit was mijn dairy van december. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Hoe was jullie december?

X







Geen opmerkingen:

Een reactie posten