maandag 15 december 2014

Opgemaakt!


Ik ben er weer. Vandaag met een opgemaakt artikel. Normaal zou ik dit in een video doen. Ik doe het deze keer in een artikel omdat me dat leuker lijkt. Anders heb ik elke maand op mijn YouTube kanaal een opgemaakt en favorieten en dat wordt een beetje saai. Daarom wissel ik het gewoon af. 
Let's get started! 






Als eerste maakte ik twee shampoo's op en twee conditioners. Dit is de GUHL anti-roos shampoo. Ik heb best last van roos en door deze shampoo te gebruiken wordt het echt minder. Daarmee gebruik ik de GlissKur anti frizz shampoo. Ik heb van mijzelf best pluizig haar en door deze conditioner te gebruiken wordt het echt minder. 


Ook maakte ik twee douchgel's op. De linker is van de Yves Rocher. Deze is nog van de kerstcollectie van vorig jaar. Hij ruikt heerlijk naar sinaasappel en cacao. De rechter is de welbekende douchfoam van Ritiuals. Ik heb hier al vaker wat over gezegd. Dit is trouwens in de geur Zensation. 



Ook maakte ik deze scrub op. Deze heb ik gemaakt in een video. Hij is op!


Ik maakte op een paar reinigings producten op. Van de Yves Rocher. Ik heb over de pure system lijn een review geschreven. De reinigings doekjes vind ik fijn om mee te nemen in mijn toilettas. Ook die producten zijn heel fijn. Wie mij al langer volgt weet dat ik hier heel enthousiast over ben!


Ook maakte ik 3 deo's op. De kleine zat in mijn toilettas. Die andere twee gebruik ik samen met mijn moeder.


Ik maak ook regelmatig een pakje wattenschijfjes op. Deze komen van de Lidl en werken gewoon prima. 


Dan maakte ik ook twee make-up sponsjes "op" Deze moet je gewoon vaak vervangen. 


Dit was het weer voor deze keer. Wat hebben jullie opgemaakt de laatste tijd?

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten