maandag 19 januari 2015

Get to know me tag!

Het is weer maandag dus ook weer tijd voor een get personal. Daarom heb ik vandaag de get to know me tag. Het zijn een heleboel vragen dus laten we snel beginnen!


Geboortejaar? Ik ben geboren in 2000.

Hoe lang ben je? Ik ben 1.79.

Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd? Uuuh.... Ik moet naar school.

Waar ben je op dit moment? Ik lig heerlijk in bed!

Single/relatie? Ik ben single.




Beschrijf jezelf kort maar krachtig. Ik ben sociaal, zorgzaam en eigenwijs.

Wat zou je op dit moment graag willen? Een macbook. Dit is wel een groot ding. Dus nog even sparen. 




Wat is je doel in je leven? Ik wil gewoon een leuk leven leven. 

Waar ben je bang voor? De dood. 

Heb je een rijbewijs? Nee, maar ik wel graag mijn rijbewijs halen als ik 17 ben. 

Nagellak of lippenstift? Lippenstift sowieso!




Wat is je favoriete seizoen? De zomer! Ik hou gewoon van de zon. 

Wil je ooit gaan trouwen? Ja maar ik denk dat dit voor ieder meisje een droom is. 


Ben je een healty-freak? Ik let er wel op wat ik eet maar ik ben niet helemaal doorgeslagen ofzo. 

Waar voor kleur haar heb je en hoe lang is het? Ik ben blond. Deze kleur heb ik van mezelf. Het is redelijk lang. 

Welk kleding of make-up item wil je nog heel graag? Ik wil heel graag iets van MAC. ik denk aan een lipstick of de msf Soft & Gentle

Heb je tattoos? Nee, en ik ben er ook niet zo heel erg in geïnteresseerd. 

Heb je piercings? Ik heb gaatjes in mijn oren maar meer niet. 

Heb je een bril? Nope!

Wat is jouw favoriete pizza? Hawaï, mozzarella of tonijn. mmmh!

Wat is jouw favoriete eten/drinken? Ik denk toch pasta. Sowieso ben ik heel erg van de Italiaanse keuken. 

Wat is favoriete parfum? Killer Queen van Katy Perry.



Wat is het laatste wat je hebt gekocht? Ik denk dat dat toch mijn reflectiescherm was. Ik moet binnenkort nog maar weer eens naar buiten gaan ermee!

Wat deed je vanochtend om 08.00? Ik liep naar mijn kluisje denk ik. 

Wat is je favoriete ijsje? Stroopwafel!!!

Ben je en hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Voor school is het noodzakelijk dat ik vroeg mijn bed uit kom. Maar in het weekend kan ik ook best tot een uur of 10 slapen!

Wat zijn je plannen voor 2015? Ik wil heel graag mij verdiepen in het fotograferen. En natuurlijk over naar havo 4!

Met hoeveel kussens slaap je? 2 Dat ligt toch het allerbeste.

Ben je een ochtend of een avond mens? Ik denk een avond mens. 

Ben je geordend of een rommelig? Allebei. Ik hou ervan om alles een beetje netjes te houden maar daar moet ik dan wel echt moeite voor doen. 

Wat wil je op dit moment graag zien? De wie is de mol aflevering van gisteren!

Wat verwacht je dat je in 10 jaar hebt bereikt? Ik hoop dat ik mijn havo diploma heb en dat ik misschien al wel ben afgestudeerd aan de HTS bouwkunde. 

Wat mis je op dit moment? Niets.

Wat is het favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik vind dat ik mooie ogen heb. En ik ben ook heel erg tevreden met mijn lippen. Vooral met mijn cupido boogje!



Ben je verlegen? Nee totaal niet!

Heb je een accent? Nee. 

Heb je broers of zussen? Nee. 

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Vooral heel veel school.....

Oke die laatste 4 vragen waren best saai. hihi. Ik hoop dat jullie mij nu nog beter kennen. Heb je nog andere dingen die je van mij wilt weten laat ze dan hieronder achter!

X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten