dinsdag 20 januari 2015

Review: Essence lipstick 14 Adorable Matt


Ik ben echt gek op Essence. Een budget merk met goede make-up producten. Een jaar geleden was ik heel erg fan van Catrice en moest ik niets van Essence hebben. Tegenwoordig loop is sneller naar het Essence schap. Zoals jullie al in mijn mini shoplog konden zien heb ik weer eens een lipstick gekocht. Ik ben er gewoon gek op. Daarom review ik vandaag deze mooie rode kleur van Essence voor jullie. 




Het is kleur nummer 14 en hij heet Adorable Matt! Hij zit in de mooie zwarte hulzen wat wij van Essence gewend zijn. De lipstick is romig waardoor hij heel erg gemakkelijk aanbrengt. De pigmentatie is ook super! Hij blijft redelijk lang zitten maar ik zou hem wel een keer bijwerken. Vooral met rood is het niet mooi als de kleur er nog maar half op zit. 



Op de swatch lijkt hij misschien een beetje roze. Maar hij is echt rood. De kleur is een mooie rode kleur die wel echt opvalt. Ik zou je dus ook aanraden om de rest van je make-up rustig te houden. 


Zoals je ziet dekt hij goed in 1 laagje. Ook is hij mooi mat wat de naam ook al zegt. Ik vind rood altijd wel mooi staan. Niet voor naar school maar voor wat speciale gelegenheden. 


Ik ben echt heel erg tevreden over deze mooie lipstick van Essence, en dat voor de prijs van 2,39! 

Hoe groot is jouw Essence lipstick stash? Bij mij staat de teller nu op 2!

X

2 opmerkingen: