zaterdag 3 januari 2015

Goals Januari!





Ik zie het steeds vaker voorbij komen op blog. De goals. Hiermee stel je doelen die je in de maand of in het jaar wilt gaan doen. Ik dacht, misschien is het leuk om ook te doen. Ik ga elke maand een goals voor mijzelf stellen. En dan bespreek ik ze aan het eind van de maand weer met jullie.



Dit zijn mijn doelen: 

- Volgens mij heeft bijna iedereen dit in zijn goede voornemens : gezonder gaan leven. En het is niet zo dat ik niets meer mag eten. Of dat ik 7 keer in de week moet gaan sporten. Nee. Ik wil gewoon een gezondere leefstijl.

- Meer foto's maken. Ik heb laatst een reflectiescherm gekocht en wil er graag meer mee gaan experimenteren. Ook wil ik nog meer leren over fotografie. 

- Mijn kamer netjes houden. Dit is misschien nog wel de moeilijkste. Ik ben een best netjes persoon maar ik kan van mijn kamer een echte rommel maken.... 

- Meer bloggen! Dit is denk ik nog wel de leukste. Ik heb mijn blog de laatste tijd een beetje verwaarloosd. En ik ga proberen het bloggen weer op te pakken door veel vooruit te werken!

Dit waren mij goals voor januari. Wat zijn jullie goals ?

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten