vrijdag 9 januari 2015

Photo friday!


Huh? Photo friday?? JA! Voor de mensen die het niet weten. Ik heb een groot liefde voor fotografie. Ik vind het heel interessant om er allemaal dingen over te lezen en om nieuwe dingen uit te proberen. Ik wil daarom graag mijn kennis en foto's delen met jullie. 


De photo friday zal niet elke week op mijn blog verschijnen. Ik wil het gewoon af en toe doen. Alles wat met fotografie te maken heeft verschijnt dus op een vrijdag. 

Ik heb al aardig wat ideeën wat ik op deze rubriek (als ik het zo kan noemen) ga schrijven. Ik ga nog niet te veel verklappen. Maar ik ga jullie in ieder geval alles over mijn camera vertellen en een beetje de basis dingen uitleggen zoals sluitertijd, diafragma en ISO waarden. Ook ga ik tips voor de blogger geven voor outfit foto's en product foto's. Ik zeg niet dat ik er perfect in ben maar ik wil jullie wel mijn tips geven. 

Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden. Laat maar hieronder achter wat jullie nog graag willen weten en dan kan ik er een artikel over maken.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten