donderdag 8 januari 2015

NIEUWE NAAM!!!

Zoals jullie kunnen zien heb ik een nieuwe naam. Mijn oude naam was echt te lang. Ook was ik er wel een beetje klaar mee. Ik wou af van de woorden beauty, fashion en lifestyle. Het is niet zo dat ik daar niet meer over ga bloggen. Don't worry. Maar ik ga ook meer dingen op mijn blog doen. 

Het is echt mijn blog. In mijn stijl, mijn woorden en mijn intresses. Vandaag EmmaBlogt. Ik had het ook in het engels kunnen doen, maar dat vond ik minder mooi. 

Ik moet nog een heleboel aanpassen. Ik kan alleen mijn URL van YouTube niet aanpassen. Dat is dan niet anders. Daar kan ik wel mee leven hihi. Dit komt allemaal deze week nog (hoop ik). 

Verder wil ik de mensen die mij een suggestie hebben gestuurd via Instagram nog even bedanken. Bedankt voor jullie ideeën. Heel orgineel allemaal! Thanks!

Dit was het voor vandaag. Ik wou jullie dit gewoon even laten weten. Bye!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten