woensdag 7 januari 2015

Irritaties in de bios


Ik denk dat iedereen wel eens naar de bioscoop gaat. Afgelopen zondag ging ik naar Gooische vrouwen 2. En het was weer een hele geleden dat ik naar de bioscoop was geweest, en nu weet ik weer waarom. Ik kijk gewoon veel liever films thuis op de bank. En daarom ga ik jullie mijn irritaties in de bioscoop vertellen. 



Let´s get started!

1. De prijs
Dit is niet echt een irritatie denk ik maar de bios is best duur. Niet alleen een ticket maar ook de snacks. Als je thuis op de bank kijkt is het gratis!

2. De stoelen
Ik weet niet of het bij jullie ook zo is, maar bij ons zitten de bioscoop stoelen echt shit. Na een kwartier heb je al rugklachten en weet je niet meer hoe je moet gaan zitten.

3. De pauze
Ik vind het niet raar dat er een pauze in de film zit. Maar de pauzes worden altijd ingezet midden in een scene of in een zin. Na de pauze heb je geen idee meer waar je was in de film.

4. Mensen die commentaar geven
Het is niet erg dat je een keer reageert op de film. Maar gelieve niet de hele film. Het soort gewoon heel erg!

5. Smakkende mensen
Volgens mij heeft deze niet echt heel erg veel uitleg nodig!

6. Volume
Ik snap dat het allemaal wat spannender is als het volume lekker hard staat. Maar als je recht onder zit ben je er wel een beetje klaar mee. En helemaal als je het geluid van de zaal ernaast ook kan horen! 

Dit waren denk ik wel mijn irritaties. Wat zijn jullie irritaties?

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten