vrijdag 20 maart 2015

Gastartikel: Dotsofnailpolish Fashion/ casual outfits

Hey,
Toen Emma op haar blog vermelde dat ze een gastblogger zocht wist ik meteen dat ik haar een mailtje zou sturen om te vragen of ik een keer een artikel voor haar mocht maken en het mocht! Daarom vandaag een artikel van mij (dotsofnailpolish) in plaats van een artikel van Emma.
Ik heb zelf ook een blog ,dotsofnailpolish, waar ik blog over beauty, fashion, lifestyle en vooral nagellak! Ik heb een artikel voor jullie over fashion. Ik wil jullie in dit artikel vier leuke, casual outfits laten zien die ook nog eens budget zijn! Kijken jullie mee?




Outfit 1:


Outfit 1 is een beetje een stoere outfit. Het bestaat heel simpel uit een broek, shirt en een leuk spijkerjasje. Deze outfit is een beetje mijn stijl. Ik vind de combinatie denim en denim heel leuk, alleen moeten het niet de zelfde kleuren zijn. Bij deze outfit is de broek donkerder dan het jasje en dat geeft een heel leuk effect!

Linkjes:

Outfit 2:


In deze outfit heb ik ‘meisjesachtig’ met stoer gecombineerd. Stoer omdat het rokje het model van een skaterskirt heeft en ik er een muts/beanie bij heb gekozen. De beanie kun je altijd achterwege laten. Ook is de outfit best wel chique door het bloesje met kant. Je kunt deze outfit op allerlei gelegenheden dragen. Voor deze tijd in het jaar is het ook wel fijn om bij het rokje een panty te dragen. Ik zou bij deze outfit voor een donkerblauwe panty gaan, maar zwart zou er ook super bij staan!

Linkjes:

Outfit 3:


Deze outfit heb ik me gericht op de chique look. Een kokerrok met een simpel shirtje met kant! Ook bij deze outfit zal ik er een panty onder dragen omdat het nog best koud is buiten. Deze outfit past niet echt bij mij omdat ik vooral broeken en skaterrokjes draag en dit wel iets anders is. Maar ik ga het zeker nog eens proberen!

Linkjes:


Outfit 4:


Dit is mijn favoriet! Zo simpel maar dit kan een super leuke uitstraling geven door bijvoorbeeld er wat kleurrijke sieraden bij te dragen. Ik ben zelf echt gek op de broek en de trui lijkt me vooral fijn in de winter en de lente.

Linkjes:

Dit waren alweer alle outfits die ik bij elkaar heb gezocht om aan jullie te laten zien, ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat hieronder jouw favoriet weten!
Liefs,

Dotsofnailpolish 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten