dinsdag 26 mei 2015

Persoonlijke update!

Ik vond het wel weer eens tijd voor een persoonlijke update. Het is de laatste tijd nog al stil geweest op mijn blog, YouTube kanaal maar ook op socialmedia. Ik wil daar graag even wat uitleg over geven. Dus laten we beginnen!

Inspiratie heb ik genoeg. De woorden komen ook gemakkelijk uit mijn vingers. Daar ligt het absoluut niet aan. Ik heb al een aantal leuke ideeën, uitgewerkt en al! Maar het lukt gewoon niet. Ik heb er gewoon geen tijd voor of zin in. Ik zit nu in twee leuke groepen met allemaal mede-bloggers. Dat geeft me wel weer een flow! Dus girlzz, thanks! 



In mijn laatste video vertel ik dat ik het druk heb met school. En dat dan blog en YouTube er even bij-in schiet. School staat voor mijn op nummer 1. Nog een paar weken en dan zit havo 3 er al weer op. Gek eigenlijk dat ik nog maar twee jaar hoef. Het lijkt wel gisteren dat ik naar de brugklas ging. Als ik de meeste mensen moet geloven is havo 4 best moeilijk. Dus het is nog even afwachten hoe het allemaal gaat...

Ook heb ik het druk met musical. 6 juni is het dan zo ver. We mogen weer knallen. Deze keer in het theater!!!! Oké, hier komt het enthousiasme omhoog hahha. Ik heb best veel tekst. Dus dat moet ook allemaal in mijn kop komen. Ik ben er niet heel bang voor ofzo. Maar nu ik het er zo over heb komen de zenuwen wel naar boven. Het is mijn laatste jaar dat ik het doe, dus ik moet nog even knallen. Ik ga die dag, net als vorig jaar, weer vloggen. Iedereen van mijn groep vond het ook super leuk om terug te zien! 

Ook heb ik mijn banner aangepast op Youtube. Er stond altijd: "Elke zondag een nieuwe video!" Ik wou daar van af. Ik wou geen vaste uploaddag meer. Nu even niet. Ik wil me niet verplicht voelen om een video te maken. Het is niet dat ik het niet leuk vind, absoluut niet. Ik vind het nog steeds super leuk om te doen. Maar er gaat best wel wat tijd in zitten..... Ik heb nog wel een paar video;s gefilmd die ik alleen nog maar moet editen. Dus dat ga ik snel doen! 

Nou dit was mijn persoonlijke update. Het loopt misschien niet helemaal lekker, maar ik wou jullie gewoon het een en ander laten weten. Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner?
X

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt me echt leuk om een vlog van je musical te zien! School staat natuurlijk op nummer 1 en het is en blijft leuker om te bloggen als je het niet als een verplivhting ziet. Veel plezier met de musical en havo4 gaat heus wel lukken als de rest ook gelukt is!
    Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen