maandag 29 juni 2015

Personal Update #3!

Heyy allemaal! Vandaag heb ik weer een personal update. Ik heb vandaag super leuke dingen gedaan en dat wou ik jullie even vertellen! 

Ik heb vandaag als eerste gefilmd voor de collab die er aan komt. Ik kan hier nog niet heel veel meer over vertellen, want dan is de verrassing eraf. Eva heeft me geholpen. Het was echt super gezellig. Ook komt er morgen een nieuwe video online. Die heb ik vandaag bewerkt en gerenderd. Ik zal een klein voorproefje geven van de thumpnail. En oohja, ik ben niet alleen in deze video! Kunnen jullie raden wat het is? 



Verder hebben we vandaag nog buiten foto's gemaakt voor fotografiek. We spraken een man die zelf van beroep fotograaf is. Hij vroeg ons of we een keer mee wouden naar een shoot. Eva en ik zijn hier nu helemaal enthousiast over!

Morgen ga ik winkelen in Arnhem. Ik ga samen met mijn moeder. Het is altijd super gezellig met haar! Ook wil ik deze week weer een Q&A opnemen. Ik zou het leuk vinden als jullie vragen achter lieten! 

Nou dit was het wel weer. Ik spreek jullie de volgende keer weer. X 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten