zondag 21 juni 2015

Persoonlijke Update #2

Heyy allemaal. Vandaag heb ik weer een persoonlijke update voor jullie. Ik dacht dat is misschien wel weer even leuk want ik heb jullie het een en het ander uit te leggen! 

In de vorige update vertelde ik dat mijn blog en YouTube op een lager pitje zou staan. En dat pitje is helemaal uit gegaan. Ik heb één video geupload namelijk de vlog van mijn musical maar meer niet. Ik heb morgen nog 2 toetsen + 2 cito's, dinsdag 1 toets + 2 cito's en dan donderdag nog 4 cito's. Voor de cito's kun je niet leren dus dat is wel fijn. Maar voor die andere 3 toetsen moet ik nog wel even goed leren. Ik wil echt super graag als ik vakantie heb weer gaan bloggen en meer video's maken. Dat gaat ook zeker gebeuren! Ik heb nog twee video's die al wel gefilmd zijn maar nog niet bewerkt. Dit kost best wel wat tijd en die tijd kan ik beter aan school besteden. Ook ben ik, samen met nog 9 andere youtubers, bezig met een super leuke collab. Hier kan ik nog niets over zeggen want het moet een beetje een verrassing blijven! Achter de schermen ben ik ook wel bezig geweest met de lay-out van mijn blog. Ik ben er nogsteeds niet helemaal tevreden mee. Maarja voor nu vind ik het wel weer goed. 

Dit was weer even mijn persoonlijke update. Ik spreek jullie snel weer X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten