vrijdag 24 juli 2015

Mijn favoriete YouTubers #2!

Vandaag deel ik weer eens mijn favoriete YouTubers met jullie. Ik heb weer een aantal nieuwe favoriete YouTubers! Dus laten we snel beginnen! 
Als eerst de SACCONEJOLYs. Dit is een Iers gezin dat in de buurt van London woont (Ja ik zeg altijd London!) Anna en Jonathan vloggen dagelijks. Het is echt super leuk om te zien en hun kinderen zijn echt super schattig. Zeker een aanrader! 


Als tweede Vloggloss. Dit is Mascha haar vlogkanaal. Ik volg haar al vanaf het begin en vind haar vlogs super leuk! 


Mijn derde favoriet is Elise Joanne. Het is echt een super leuke spontane meid. Ze heeft ook een blog. Ik lees bijna al haar artikelen en kijk echt elke video! Zeker een aanrader! 



De vierde favoriet is Nanne Meijer. Hij vlogt sinds kort ook dagelijks. Echt super leuk om te zien. Zoals je misschien wel merkt ben ik echt dol op dagelijkse vloggers. Ik vind dat gewoon heel erg leuk om te zien! 



De vijfde en ook gelijk de laatste is Simon de Wit. Hij maakt elke zondag om 4 uur een video over onder andere zijn studentenleven. Ook kan hij super goed vormgeven en dat is heel leuk om te zien! 



Dit was het voor nu. Wat is jullie favoriete Youtuber? X 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten