maandag 27 juli 2015

Favoriete snack & pizza's|Foodvragen tag!

Eten we kunnen niet leven zonder. En ik kan je vertellen ik hou wel van lekker eten. Ik zag bij Julia(Nailnerdjess) de foodvragen tag voorbijkomen.Volgens mij heeft Pauline heb bedacht.  Ik vond het echt hele leuke vragen dus ik vul hem vandaag voor jullie in! 



Wat is je favoriete ontbijt?
Mijn favoriete ontbijt is of een lekker croissantje met jam, of een kommetje met yoghurt, fruit en muesli. 

Hoe drink je je koffie?
Euhm... NIET!

Wat zit er op je lievelingsbroodje? 
Brie! I love brie. En dan lekker met wat noten en honing, mmmh!


Soep of salade?
Salade! Ik hou ook wel van soep hoor, maar salade vindt ik toch iets lekkerder. Helemaal in de zomer.

Wat is je favoriete kookboek?
Mijn favoriete kookboek is eentje van Delicous. Er staan heerlijke recepten in en is allemaal even net wat luxer en aparter dan normaal!

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Dit is een moeilijke.... Ik ga denk ik voor nooit meer hartig.


Welke keuken (land) is je favoriet?
De Italiaanse sowieso. Ik vind echt alles lekker! 

Wat is je favoriete foodfilm? 
Ik kan me niet herinneren dat ik een foodfilm gekeken heb. Bestaat dat? 

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Chocola!

Wie is je grootste inspiratiebron? 
Ik heb niet echt een inspiratie bron. 

Thuis koken of uit eten gaan?
Ik vind het allebei heel erg leuk. Zelf nieuwe dingen uitproberen in de keuken vind ik super leuk om te doen. Maar uiteten gaan is weer lekker makkelijk!

High end of Low profile? 
Wat?

Wat is je lievelings restaurant?
Carluccio's. Dit is een restaurant die in meerdere plaatsen in Engeland zit. Ik ben er nu in totaal 4 keer geweest en is echt geweldig! 

Boodschappen doe ik bij…
De Albert Heijn of Lidl.

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is..
Ik heb zooo vaak lekker gegeten. Ik kan echt niet kiezen hoor! 


Wat is je favoriete cocktail? 
-

Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)? 
Hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik ga voor Heston. Niet om zijn looks maar omdat hij echt geweldig kan koken!

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken? 
Peper, zout en een potje pesto. Ik ben echt gek op pesto!

Mijn favoriete snack is… 
Een fruit salade of chocolade pinda's.

Wat zit er op jouw pizza? 
Ik heb meerdere dingen die ik lekker vind voor op mijn pizza. Ik hou van een carpaccio pizza, een tonijn pizza of een hawaii. 

Wat lust je echt niet? 
Witlof! Gadverdamme! 

Mijn favoriete foodblog is… 
Ik lees niet zo vaak een foodblog. Maar ik vind natuurlijk Pauline heel erg leuk! Ook vind ik het YouTube kanaal Foodgloss heel erg leuk! 

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is.. 
Ik kan zo even niets bedenken. 

Wat staat er op je food bucket list? 
Zoete aardappel en quinoa. 

Ik kan niet leven zonder… 
Vlees! Ik zal nooit van mijn leven een vegetariër worden. 

Dit was de foodtag. Ik hoop dat je nu geen honger hebt gekregen! Wat is het gekste wat jij ooit hebt gegeten?

Liefs Emma 






2 opmerkingen: