woensdag 29 juli 2015

Vakantie dagboek #2

Bijna twee weken geleden kwam mijn eerste vakantie dagboek online. Ik heb al weer super leuke dingen gedaan. Dus vandaag heb ik weer een vakantie dagboek voor jullie!



Ik sla drie dagen over. Ik heb die dagen niets gedaan. Een beetje aan mijn blog gewerkt, mijn kamer opgeruimd en een beetje gechillt. Ik heb niets interessants gedaan. Wel kreeg ik op de 17e een rare melding van YouTube.  Ik moest er wel om lachen!



Zondag 19 juli
Vandaag heb ik mijn spullen ingepakt om naar mijn andere opa en oma te gaan. Aan het eind van de middag ben ik daar heen gebracht. Ik heb daar ook gegeten. We aten worteltjes. Het eten van oma is toch altijd het lekkerste!

Maandag 20 juli
Ik ben vandaag met mijn opa en oma naar Drachten geweest. We zijn naar de Media Markt geweest om mijn nieuwe statief op te halen. Vrijdag komt de review bij een nieuwe photo friday. Toen we weer thuis kwamen zijn we direct foto's gaan maken. De resultaten hebben jullie al gezien in grootmoeders tuin. In de middag kwam mijn oom ook nog even langs. We hebben een ijsje gehaald in het drop en hebben geschaakt in de bieb. Hahah. Dit was mijn eerste keer en ik deed het niet slecht. In de avond hebben we heerlijk pannenkoeken gegeten! 



Dinsdag 21 juli
Op dinsdag zijn we naar Belvedere gegaan in Heerenveen. We zijn niet in het museum zelf geweest maar wel buiten. Daar heb ik nog een paar mooie foto's gemaakt! In de avond kwamen mijn ouders mij al weer ophalen. 





Vrijdag 24 juli
Vandaag heb ik eerst mijn kamer een grote schoonmaak beurt gegeven.  Dit was echt hard nodig. Ik heb lekker gestoft, stofgezogen en een beetje opgeruimd. In de middag ben ik even met een vriendin de stad in geweest. Het was heel gezellig. In de avond haalde mijn vader en ik nog een ijsje bij de Mc Donalds. Nouja dat was de bedoeling. Ik nam een milkshake aardbei. 

Zaterdag 25 juli
Vandaag was mijn oma jarig. Ze werd 82 dus daar moesten we heen. Het was heel gezellig. 

Zondag 26 juli
Op zondag sliep ik weer een beetje uit. Ik maakt een aantal foto's voor artikelen en filmde een video. Daarna heb ik hem bewerkt en ingepland. Meer heb ik niet gedaan. Zondag een nieuwe video dus! 

Maandag 27 juli
Vandaag ben ik bij Eva geweest. Ze was weer thuis van vakantie uit Denemarken en ik moest natuurlijk even met een kritisch oog naar haar vakantie foto's kijken. Het was heel gezellig. Wil je nou wat van haar vakantie foto's zien? --> Klik!




Dit was het voor nu. Ik ga komende week veel meer leuke dingen doen. Wat heb jij gedaan? 

Liefs, Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten