vrijdag 3 juli 2015

Mijn plannen voor de vakantie!

Ik heb VAKANTIE! Jeeej! Oke, officieel pas maandag maar hè. Vakantie is vakantie. Daarom leek het me wel leuk om mijn vakantie plannen te delen. Want ik ga niet de hele vakantie in mijn bed liggen!





Als eerst wil ik super veel gaan bloggen en video's maken. Ik merk dat ik nu naa twee dagen alweer helemaal de smaak heb te pakken. En wat heb ik het gemist! De woorden komen gewoon uit mijn vingers glijden, en de ideeën komen ook in grootte hoeveelheden binnen! Ik ben ook van plan om wekelijkse vlogs te maken in de vakantie. Ik weet alleen niet of dat leuk is. Dus laat maar weten als jullie dat leuk vinden! 

Ik ga dit jaar ook op vakantie. We blijven wel gewoon in Nederland, maar Nederland is niet saai! We gaan eerst twee nachtjes in een appartement in Rotterdam, en daarna naar Noordwijkerhout. Ik ga natuurlijk niet vertellen in welke week in wegga. Maar daarna zal ik er alles over vertellen! Ik kijk er nu in ieder geval al naar uit. 

Veder ga ik natuurlijk afspreken met vriendinnen en genieten van het lekkere weer.En oohja ik ga ook veel ijsjes eten! Wat ga jij doen deze vakantie? X 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten