zaterdag 18 juli 2015

Rita Ora Rimmel London nagellakjes!

Ik heb een hele tijd geleden twee nieuwe nagellakjes gekocht. Ze zijn van Rimmel London, van de Rita Ora collectie om precies te zijn. Ik kocht twee leuke zomerse kleurtjes. En vandaag deel ik mijn mening met jullie!  





Ik kocht twee leuke pastel kleurtjes. Een roze en een paarse. De roze is nummer 270, Sweet Retreat. En de paarse 558, Go Wild-er-ness. Perfect voor de zomer dus! De collectie is best groot. Er zitten 12 kleuren in de collectie. Dus er zit voor iedereen wat bij! Ik review vandaag deze twee kleuren voor jullie!


De verpakking van de lakjes zijn super simpel maar wel heel erg leuk. Vooral de stikker die bovenop zit maakt het af. Het kwastje is ook heel erg fijn. Mooi breed maar niet te, en ligt fijn in je hand. Verder is de dekking van de lakjes prima. Met twee lagen dekken ze fantastisch! 


#270 Sweet Retreat
Nou sweet is dit lakje zeker. Het is een hele vrolijke, lieve kleur. Het is echt een kleur voor elke dag. Hij is heel subtiel en is niet vel. Ik ben er echt gek op. Voor de lente en zomer echt een perfect kleurtje! 




#558 Go Wild-er-ness
Dit is ook een heel lief lakje. Ik zag heel vaak mensen met een lila kleurtje op hun nagels. Ik vind het er zo leuk uitzien. Het is een keer wat anders dan roze. Dit is ook een heel erg subtiel kleurtje, maar toch iets opvallender. Dit is echt mijn favoriet van de twee!




Ik ben heel erg tevreden over deze lakjes. Ze zijn goed gepigmenteerd en blijven super lang zitten. Normaal heb ik dat na twee dagen bijna alle nagels al gechipt zijn. Deze lak heeft er wel een week perfect op gezeten. Zonder base- of topcoat! Ik heb deze week veel achter de computer gezeten en ben gewoon naar school geweest. Het is niet zo dat ik de hele dag stil heb gezeten! Het kwastje is ook heel fijn, gewoon perfect na mijn mening! 


Wat is jou ervaring met de Rita Ora collectie van Rimmel London? X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten