vrijdag 17 juli 2015

Vakantie dagboek #1

De vakantie is volop aan de gang. Het weer is best oké en ik doe allemaal leuke dingen. Vandaag deel ik wat ik tot nu toe heb gedaan deze vakantie. Het is best wel wat dus laten we snel beginnen! 




Maandag 6 juli
Op maandag heb ik niet zo veel gedaan. Ik ben met een video bezig geweest, heb mijn kamer een beetje opgeruimd en ben voor mijn blog bezig geweest! Ook heb ik vandaag de 150 abonnees gehaald op YouTube! Ik ben er echt super blij mee, en wil natuurlijk ook iedereen bedanken. Ben je nou nog niet geaboneerd? Doe dat dan snel! --> Klik!


Dinsdag 7 juli
Vandaag ben ik met Eva naar Zwolle geweest. We zijn foto's gaan maken en hebben gewinkeld. We gingen met de trein. Eerst zijn we naar de MediaMarkt geweest. Eva kocht een statief. Ze heeft gekozen voor de Hama Star 63. Ik ga deze binnenkort ook aanschaffen! Daarna zijn we nog wat winkels in gegaan en hebben we foto's gemaakt. Nog even langs de Starbucks voor een frappuccino en daarna met de trein weer naar huis. 



Woensdag 8 juli
Op woensdag ben ik weer bezig geweest voor mijn blog en YouTube. Ook heb ik tussen de middag een broodje gegeten bij mijn moeder op het werk. Verder heb ik niets spannends gedaan deze dag.



Donderdag 9 juli 
Op donderdag ben ik de hele dag bezig geweest met de collab video. Alles wat mis kon gaan ging ook mis vandaag met deze video. Ik heb echt de hele dag lopen stressen. Verder weinig bijzonders gedaan. 

Vrijdag 10 juli
Vandaag kwam Eva weer langs. We gingen nog weer even foto's maken en hebben gewiit. We hebben het super gezellig gehad! Vandaag kwam ook de collab video online. Wel anderhalf uur later dan gepland. Er ging weer van alles mis! Heb je hem nou nog niet gezien klik dan hier! In de beschrijving staat de link van de andere video's! In de avond ging ik nog even de stad in met mijn ouders. 



Zaterdag 11 juli
Vandaag zijn mijn ouders 18 jaar getrouwd. We gingen met de opa's en oma's high tea-en bij Tea Time. Het was super gezellig en ook lekker natuurlijk! Daarna ging ik met mijn opa en oma mee om bij hun te logeren. In de avond speelden we een potje Rumikub. 



Zondag 12 juli
Vandaag kwam ook mijn nichtje naar opa en oma toe. Ik speelde met oma een potje Scrabble. Verder hebben we een beetje gechilld. 

Maandag 13 juli
Vandaag zijn opa, oma, mijn nichtje en ik naar Drouwenerzand geweest. Dit is een heel klein pretpark, iets meer gericht op de wat jongere kinderen. Voor mijn nichtje was het echt geweldig en ik heb het ook naar mijn zin gehad! Het weer was echt shit. We zijn zeik nat geregend. In de avond heeft oma nog pannekoeken voor ons gemaakt. 




Dinsdag 14 juli
Vandaag kwam mijn moeder mij weer ophalen bij opa en oma. We gingen samen nog even de stad in. Ik kocht nog een leuk shirtje bij de Sting. Ook gingen we nog even naar de Yves Rocher winkel en kocht ik een maskertje. Daarna nog even een ijsje eten en toen gingen we op weg naar huis. Ik ging optijd naar bed. Ik was KAPOT! De volgende dag zouden mijn vader en ik naar Walibi gaan dus ik moest er weer vroeg uit.



Woensdag 15 juli
Vandaag ben ik samen met mijn vader naar Walibi geweest. Het is was echt super gaaf! Ik vind achtbanen etc. geweldig. Maar ik ben nog nooit in hele heftige geweest. Nu wel, en het was geweldig! Het gevoel! Het was ook heel gezellig. Mijn top 3 is: 1. Goliath, 2. Condor, 3. Express. We zijn om een uur of half 4 weer richting huis gegaan. We gingen eten bij de Mc, om de dag af te sluiten. 


Dit was mijn eerste vakantie dagboek. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Ik ben van plan dit de hele vakantie te doen. En misschien daarna ook nog wel, maar dan moet ik wel een andere naam verzinnen! Wat hebben jullie gedaan de afgelopen week? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten