vrijdag 7 augustus 2015

Ik ben weer thuis + update!

Goeiemorgen allemaal. Ik ben gisteren weer terug gekomen van vakantie. We zijn eerst 3 dagen naar Rotterdam geweest en daarna een week in een huisje in Noordwijkerhout. Ik schrijf dit van te voren. En ik hoop dat het heel leuk was. We hebben waarschijnlijk heel veel gedaan. Ik zal alles vertellen in deel 3 van de fotodagboeken. 

Ik heb heel veel vooruit gewerkt. En er is om te dag een artikel online gekomen. Dit werkt voor mij heel goed. Zo heb ik niet de druk dat ik elke dag een artikel online MOET hebben. Ik vind het zo gewoon heel erg fijn. Ik kan gewoon meer tijd in de artikelen stoppen. En ik hoop dat jullie dat ook merken natuurlijk! Ik heb momenteel ook heel erg veel inspiratie. De woorden komen makkelijk uit mijn vingers de laatste maanden.

Dit was even mijn korte update. Ik spreek jullie binnenkort weer. 

Liefs, Emma

Ps. Ik wil binnenkort een Q&A gaan doen! Dus heb jij nog een brandende vraag aan mij? Laat het dan nu weten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten