dinsdag 11 augustus 2015

Vakantie dagboek #3 Met heel veel foto's

Ik ben afgelopen week op vakantie geweest en daar heb ik dus ook een vakantie dagboek van. Ga je mee op vakantie?





Woensdag 29 juli
Vandaag gingen we op vakantie. Zoals ik jullie al eerder heb verteld gingen we eerst een paar dagen naar Rotterdam en daarna een week naar Noordwijk.  Zo gezegd zo gedaan. We gingen 's ochtend om acht uur weg en kwamen om 10 uur aan in Rotterdam.  We hebben de auto in de parkeergarage gezet en zijn wat gaan drinken bij ten to three cupcake shop. Het was echt super lekker. Daarna zijn we  naar Delfshaven gegaan. Dit is de oude wijk van Rotterdam.  Wij hadden het groter verwacht. Maar het was wel heel stijlvol met alle oude pandjes!  Daarna zijn we gaan lopen naar de Euromast.  We zijn er niet op geweest want dat hadden we al een keer gedaan.  Daarna zijn we naar het appartement gegaan. Daarna zijn we even gaan winkelen en daarna gaan eten bij een heerlijk Mexicaans restaurant. 





Ons uitzicht <3

Donderdag 30 juli
De volgende dag was het niet zo lekker weer. We zijn eerst naar de markthal gegaan.  Want daar zaten we toch dichtbij.  We hebben daar even lekker rond gekeken.  Daarna naar de kubus woningen gegaan. Het begon slecht weer te worden dus zijn we terug gegaan naar het appartement.  Na een uurtje of twee zijn we nog naar centraal station gelopen. Daarna zijn we gaan eten bij een Italiaans restaurant. 






Vrijdag 31 juli
Op vrijdag zijn we nog naar kop van Zuid gegaan. Daar dronken we even wat bij hotel New York.   We zijn met een snelle watertaxi weer terug naar de andere kant van de maas gegaan. Daarna gingen we naar het huisje in Noordwijk.  We zijn nog langs de waterkering gegaan.
Want daar waren we nu toch in de buurt.  Eenmaal bij het huisje aangekomen zijn we gaan chillen. In de avond zijn mijn vader en ik nog even naar het strand gelopen.
Nette kast hé?







Zaterdag 1 augustus
Op zaterdag hebben we niet veel gedaan.  We hebben een uurtje op het strand gezeten maar meer niet.

Zondag 2 augustus
Op zondag hebben we in de ochtend rustig aan gedaan.  In de middag zijn we naar Haarlem gereden. Wat is dat een leuke stad zeg! Ik kocht ook nog een aantal dingen. Een leuk lichtblauw blousje van de H&M en een shirt bij de Sting.  Meer hebben we niet gedaan. Dit laat ik later nog zien in een OOTD!



Maandag 3 augustus
Op maandag was het super warm.  Mijn vader en ik hebben de hele middag op het strand gelegen. Heerlijk! Het was te warm om andere dingen te doen!

Dinsdag 4 augustus
Op dinsdag zijn we naar Delft gegaan. Ook dit is een hele leuke stad. Eerst gingen we naar de porseleinen fles. Dit is het museum van delfsblauw.  Ik vond hier niet zo veel aan. Daarna zijn we echt het centrum in gegaan. Ook hebben we een rondvaart gedaan. Heel leuk  hele leuke gids ook! We zijn ook nog naar de nieuwe kerk gegaan. In Den Haag hebben we bij van der valk gegeten.  Mijn vader en ik hadden spare ribs gegeten. Heerlijk! 

Woensdag 5 augustus
Op woensdag hadden we fietsen gehuurd.  We zijn op de fiets naar Noordwijk gegaan. Hebben daar een visje gegeten en zijn door de duinen terug gegaan. In het huisje  even snel omkleden en hop naar het strand. Het was heerlijk weer.

Donderdag 6 augustus
Donderdag hebben we niet veel gedaan. Het was wederom prachtig weer en te warm om iets te doen. Het was ook onze laatste dag. Dus we begonnen langzaam weer met inpakken. 

Vrijdag 7 augustus
Vrijdags gingen we weer teug naar huis. We gingen nog langs een glas fabriek in Leerdam.  Dit was voor mij ook niet zo interessant. Ah well.  

Ik heb in door de week niet veel foto's gemaakt. Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden! Waar ben/ga jij heen (geweest) op vakantie?

Liefs, Emma



3 opmerkingen: