zondag 6 september 2015

Het leven is weer normaal.

Het is alweer drie weken geleden dat de grote dag is aangebroken. We mochten weer naar school. En jongens wat hadden we er zin in.... #NOT! Het is natuurlijk wel heel erg leuk om je vriendinnen weer te zien. Maar daar blijft het dan ook bij. 

De laatste weken waren erg vermoeiend. Toen ik nog vakantie had deed ik niets en had geen verplichtingen. Nu gaat elke ochtend de wekker om half zeven en ben de hele dag bezig met school. Ik vind het ook wel weer fijn om naar school te mogen. Weer een beetje structuur in je leven. Hahaha.

Vorige week uploadde ik mijn What's in my schoolbag. Ik heb deze video al vaker opgenomen maar een update kon geen kwaad! 


Waarschijnlijk ga ik aankomende zaterdag winkelen met Maaike in Zwolle. Hier heb ik super veel zin in! Dit is een beetje mijn leven op het moment. Ik ga naar school, kom thuis, maak huiswerk en ga naar bed. Hahah. Ik probeer weer meer artikelen te maken maar ik kan niets beloven! 

Liefs, 
Emma 


2 opmerkingen: