woensdag 9 september 2015

Music top 10 #2

Een hele lange tijd geleden maakte ik een music top 10 artikel. Er staan op het moment weer een heleboel andere nummers in mijn afspeellijst. En daarom leek het me leuk om een deel twee te doen! Wat ik er nog wel even bij moet zeggen is dat het nummer op 10 het minst favoriet is en het nummer op 1 mijn favoriet. Het is in willekeurige volgorde. 

De eerste is Dear Future Husband van Meghan Trainor . Het is een best wel grappig liedje over wat je toekomstige man allemaal voor je zou moeten doen. Het is een heel erg vrolijk nummer wat lekker blijft hangen! 

Bron

De tweede is Flashlight van JessieJ. Dit is het nummer wat hoort bij het tweede deel van Pitch Perfect. Ook weer een super leuk nummer wat je heerlijk mee kan zingen! 

Bron

De volgende is Black Magic van Little Mix. Gewoon heerlijk om op mee te zwingen! 

Bron

Drag Me Down van One Direction mag er ook zijn. Ooit, twee jaar geleden, was ik echt een 1D fan. Ik luisterde naar niets anders. Nu vind ik de muziek die ze maken nog steeds wel leuk. Drag Me Down is heel anders dan wat ze vroeger deden, toen Zayn nog bij de band zat. Ik vind het een heel leuk nummer. 

Bron

I Really Like You van Carly Rae Jepsen  vind ik ook heel erg leuk. Iets minder dan vier jaar geleden wat ze helemaal de bom met het nummer Call Me Maybe. Na een tijdje niets van d'r gehoord te hebben is ze weer helemaal terug! 

Bron

Nog steeds ben ik heel erg fan van Ed Sheeran. Niet dat ik helemaal doordraai als ik zijn naam hoor, maar zijn muziek is gewoon echt goed. Ik heb het album + ook steeds meer geluisterd en ken hem van voor naar achteren, en weer terug. I LOVE IT! 

Bron

Ook luister ik heel vaak naar het Album van Sister Act, de Nederlandse versie. Ik ben twee jaar geleden naar de musical geweest. Het is een hele leuke musical en de muziek is ook heel erg leuk!  Sowieso luister ik weer vaker naar musical muziek. Ik denk dat het komt omdat ik volgende week woensdag weer naar musical mag! 

Bron

Ook luister ik regelmatig naar het Album van Sam Smith, In The Lonely Hour. Sam Smith is ook echt een artiest die ik geweldig vind. Hij heeft zo'n mooie stem! 
Bron

Met dit liedje heb ik een haat liefde verhouding. Ik heb het over Hold My Hand van Jess Glynne. Het is een heel erg leuk nummer. Echt hét nummer van de afgelopen zomer als je het mij vraagt. Alleen als ik het live hoor denk ik "Dit is het gewoon niet!" 

Bron

De laatste is Shut Up And Dance van Walk The Moon. Een heel leuk swing nummer om mee af te sluiten!

Bron

Zoals je misschien wel merkt houd ik heel erg van Pop muziek. Ik ben niet zo van de stampmuziek. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

Wat ik jouw favoriete nummer op dit moment?

Liefs, 
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten