maandag 28 september 2015

Tip! : Hema Make & Bake

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Eva een leuke pot van de Hema om koekjes te maken. Het enige wat je hoeft toe te voegen is boter en eventueel een ei. Het is echt super makkelijk om te maken. Ik ga jullie vertellen wat ik ervan vind. 



Er zijn verschillende soorten. Ik had degene voor de chocolate chip koekjes. Hier zitten ook m&m's in. 

Het maken is super makkelijk. Je doet 100 gram boter in een kom (zorg dat het een beetje op kamertemperatuur is) en voeg de pot toe. Je kunt eventueel nog een ei toevoegen. Maar dit staat wel uitgelegd op de pot. 


Lees goed wat er op de pot staat! Je moet namelijk de oven na het voorverwarmen lager zetten. Doe dit! Ik had hier overeen gelezen en daardoor zijn de koekjes een beetje verbrand. Ze koekjes moeten een kwartier in de oven en ook echt niet langer. Wij deden dat natuurlijk wel omdat ze nog zo zacht leken. Trap er niet in! Haal ze uit de oven. Ze moeten nog een halfuur afkoelen en dan worden ze nog weer harder! 


Ik vind dit echt een super leuk en gemakkelijk iets om te doen. Het is ook zeker leuk om cadeau te doen aan iemand. Ik ga binnenkort nog een keer zo'n pot halen en het dan gewoon nog een keer proberen! 

Liefs,
Emma 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten